دانلود بازی آسفالت Asphalt 8: Airborne v1.9.1b + پول بینهایت + دیتا برای اندروید

 
یقینا همه شما با بازیهای آسفالت که از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می روند آشنا هستید. بله, اخیرا کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در {}
یقینا همه شما با بازیهای آسفالت که از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می روند آشنا هستید. بله, اخیرا کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! در این بازی شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای ۳ مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید. اگر شما بیشترین مقدار نیترو را داشته باشید میتوانید از قدرت سوپر پاور استفاده کنید که صفحه نمایش شما به رنگ آبی میشود و مسیر جلوی شما نیز کمی تاریک می گردد و اتومبیل شما با سرعتی باور نکردنی به جلو پیش می رود . در ادامه شما میتوانید نسخه معمولی و پول بینهایت به صورت کاملا آفلاین و بدون مشکل لایسنس و با بالاترین کیفیت ( تست شده ) این بازی زیبا را از تک سافت دانلود نمایید.
asphalt_8_airborne_wallpaper_by_radhazard21-d6wag4u
 تصاویری از محیط بازی:
Asphalt-Airborne-Games-Wallpaper-Images           com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM_screen1          Download-Asphalt-8-4
merc           Screenshot_5F00_252238_5F00_1000003_5F00_309EA675           nexusae0_A8_screen_2048x1536_EN_02

دانلود فايل با استفاده از بارکد خوان: براي راحتي کاربراني که مي خواهند فايل هاي دانلودي را با استفاده از گوشي خود دريافت کنند اقدام به قرار دادن بارکد کرده ايم که براي استفاده از اين روش کافيست برنامه ي Bar code Scanner را دانلود کرده و برروي اسمارت فون خود نصب کنيد.پس از نصب برنامه را اجرا کرده و دوربين خود را مقابل بارکد بگيريد تا فايل دانلود بشه !
arrow397 دانلود نسخه معمولی با لینک مستقیم و با حجم ۳۷٫۹۵ مگابایت
arrow397 دانلود نسخه پول بینهایت با لینک مستقیم و با حجم ۲۹٫۲۱ مگابایت
arrow397 دانلود فایل دیتا با لینک مستقیم و با حجم ۱٫۴۰ گیگابایت
international38 (1) منبع: مارکت گوگل
android8 نسخه اندروید: ۲٫۳٫۳ و بالاتر
documents7 نیاز به دیتا: دارد
cancel20 نیاز به روت: نداردgoogle_play_store_icon_and_badges_by_hsigmond-d4vos2e (1)

روش نصب: ابتدا فایل دیتا را از حالت فشرده خارج ساخته و پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM را در مسیر Android/obb کپی نمایید. سپس فایل نصبی را نصب نموده و بازی را اجرا نمایید. توجه نمایید که فقط برای شروع بازی باید اتصال اینترنت برقرار باشد و پس از ورود به بازی میتوانید اتصال به اینترنت را قطع نموده و کاملا آفلاین از بازی لذت ببرید.
 

دیدگاه خود را بنویسید